Skip to main content

Webcontent-Anzeige Webcontent-Anzeige

Zentrum

Brotkrumennavigation Brotkrumennavigation

Navigation Navigation

Webcontent-Anzeige Webcontent-Anzeige

Ukazała się anglojęzyczna publikacja pt. "Research in Teaching and Learning about the Holocaust: A Dialogue Beyond Borders"

Ukazała się anglojęzyczna publikacja pt. "Research in Teaching and Learning about the Holocaust: A Dialogue Beyond Borders” pod red. Monique Eckmann, Doyle’a Stevicka oraz dr hab. Jolanty Ambrosewicz-Jacobs
Weiterlesen o Ukazała się anglojęzyczna publikacja pt. "Research in Teaching and Learning about the Holocaust: A Dialogue Beyond Borders"

"Dzieci wojny" - nowa publikacja pod red. dr Alicji Bartuś

Książka ,,Dzieci wojny" pod redakcja naukową dr Alicji Bartuś. Publikacja jest pokłosiem VII Międzynarodowej konferencji "Auschwitz i Holokaust na tle zbrodni ludobójstwa w XX i XXI wieku", której tematem przewodnim był los dzieci w czasie wojen i konfliktów zbrojnych
Weiterlesen o "Dzieci wojny" - nowa publikacja pod red. dr Alicji Bartuś

Publikacja “Crossing Borders: Combining Human Rights Education and History Education” współautorstwa dr hab. Jolanta Ambrosewicz-Jacobs oraz mgr Elisabeth Büttner

Polecamy Państwa uwadze publikację pt. „Crossing Borders: Combining Human Rights Education and History Education”, której współautorkami są: dr hab. Jolanta Ambrosewicz-Jacobs oraz mgr Elisabeth Büttner
Weiterlesen o Publikacja “Crossing Borders: Combining Human Rights Education and History Education” współautorstwa dr hab. Jolanta Ambrosewicz-Jacobs oraz mgr Elisabeth Büttner

Tomasz Cebulski, Auschwitz po Auschwitz. Polityczne i międzynarodowe aspekty funkcjonowania Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau 1980–2010

Zachęcamy do zapoznania się z nową publikacją pt. "Auschwitz po Auschwitz. Historia, polityka i pamięć. Wokół Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau 1980–2010"
Weiterlesen o Tomasz Cebulski, Auschwitz po Auschwitz. Polityczne i międzynarodowe aspekty funkcjonowania Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau 1980–2010

Jolanta Ambrosewicz-Jacobs, Combining History Learning and Human Rights Education at Museums and Memorial Sites

W dniach 29-30 września br. na Uniwersytecie Wolnym w Berlinie odbyło się międzynarodowe sympozjum "Education for Change" dotyczące łączenia edukacji historycznej z edukacją o prawach człowieka. Sympozjum towarzyszyła promocja publikacji
Weiterlesen o Jolanta Ambrosewicz-Jacobs, Combining History Learning and Human Rights Education at Museums and Memorial Sites