Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Center

Navigation Navigation

Web Content Display Web Content Display

Ukazała się anglojęzyczna publikacja pt. "Research in Teaching and Learning about the Holocaust: A Dialogue Beyond Borders"

Ukazała się anglojęzyczna publikacja pt. "Research in Teaching and Learning about the Holocaust: A Dialogue Beyond Borders” pod red. Monique Eckmann, Doyle’a Stevicka oraz dr hab. Jolanty Ambrosewicz-Jacobs
Read More o Ukazała się anglojęzyczna publikacja pt. "Research in Teaching and Learning about the Holocaust: A Dialogue Beyond Borders"

"Dzieci wojny" - nowa publikacja pod red. dr Alicji Bartuś

Książka ,,Dzieci wojny" pod redakcja naukową dr Alicji Bartuś. Publikacja jest pokłosiem VII Międzynarodowej konferencji "Auschwitz i Holokaust na tle zbrodni ludobójstwa w XX i XXI wieku", której tematem przewodnim był los dzieci w czasie wojen i konfliktów zbrojnych
Read More o "Dzieci wojny" - nowa publikacja pod red. dr Alicji Bartuś

Publikacja “Crossing Borders: Combining Human Rights Education and History Education” współautorstwa dr hab. Jolanta Ambrosewicz-Jacobs oraz mgr Elisabeth Büttner

Polecamy Państwa uwadze publikację pt. „Crossing Borders: Combining Human Rights Education and History Education”, której współautorkami są: dr hab. Jolanta Ambrosewicz-Jacobs oraz mgr Elisabeth Büttner
Read More o Publikacja “Crossing Borders: Combining Human Rights Education and History Education” współautorstwa dr hab. Jolanta Ambrosewicz-Jacobs oraz mgr Elisabeth Büttner

Tomasz Cebulski, Auschwitz po Auschwitz. Polityczne i międzynarodowe aspekty funkcjonowania Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau 1980–2010

Zachęcamy do zapoznania się z nową publikacją pt. "Auschwitz po Auschwitz. Historia, polityka i pamięć. Wokół Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau 1980–2010"
Read More o Tomasz Cebulski, Auschwitz po Auschwitz. Polityczne i międzynarodowe aspekty funkcjonowania Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau 1980–2010

Jolanta Ambrosewicz-Jacobs, Combining History Learning and Human Rights Education at Museums and Memorial Sites

W dniach 29-30 września br. na Uniwersytecie Wolnym w Berlinie odbyło się międzynarodowe sympozjum "Education for Change" dotyczące łączenia edukacji historycznej z edukacją o prawach człowieka. Sympozjum towarzyszyła promocja publikacji
Read More o Jolanta Ambrosewicz-Jacobs, Combining History Learning and Human Rights Education at Museums and Memorial Sites